Dålig uppdatering!

Tjenare!

Dålig uppdatering, hehe... Känner att det här med blogg kanske inte är min grej.. visst, jag har fler läsare den här gången än förra gången, men ändå, typ 20 läsare per dag? Kanonkul!

Kan väl i alla fall säga lite grann vad som har hänt sen sist!

Förra helgen var jag på 50 årskalas, det var helnajs!

Sen typ i veckan har det inte hänt något speciellt, men typ igår var det en rätt rolig dag!
Vi skulle laga mat med klassen, min grupp valde att göra "hemmagjorda" köttbullar med potatismos, sås och lingon <3<3<3<3<3

Sen på eftermiddagen åkte vi allihopa till gustavsvik och bada!

Efter det drog ja hem och sen drog ja till Linus!


Idag så är jag ledig, huuur skönt som helst! Drar nog in till stan lite senare och träffar Mathias!


Det var väl typ allt, känns som ett riktigt värt inlägg som alla bryr sig om! Eller inte..


Får se, ja kanske lägger ner med det här.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Fan va härlig blogg! fortsätt såhär och du kommer gå långt. haha.. och du tar grymma bilder!

2011-12-10 @ 00:39:00
URL: http://mathildaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0