Linda är coolast i hela världen! :D

Hehe hej alla Linda här, jag hackade mej in på hannes blogg och tänkte skriva att jag verkligen inte gillar han längre! 
Den ungen är i Thailand och solar, badar och skryter med att han har sisådär 35 grader! -.^
Just nu sover han antagligen för jag snacka med han för typ 3-4 timmar sen och sa godnatt så just nu ligger han nog och dregglar ner sin kudde och är inne i djupsömn ;)
Ja ja, jag själv har i alla fall snart lov och det ger jag två tummar upp på, (blir lite svårt med fler eftersom jag inte har fler tummar) men skulle jag ha så skulle jag typ ge 70 tummar upp! :D 
Meeen, nu ska jag ta och knarka mer halstabbleter för det är så oerhört gott! ^^, 
Ha det bra gott folk! :D 

Juste, glömde göra lite reklam för min blogg också, så om ni har så pass tråkigt så ni läser denna blogg kan ni ju lika väl läsa min också tycker jag! ;) www.linda-ji.devote.se Den är grym! och förlåt hannes jag skoja bara, din blogg är as rolig! (blink gubbe) (Y) :D 



HAPPYFACE! 




Kommentarer
Postat av: Löfquist

Awesome pic is awesome xD

2011-02-15 @ 20:18:38
Postat av: Idapida :D

HAHHAHAHA, för skön Linda!

2011-02-15 @ 21:33:31
URL: http://iiil.devote.se
Postat av: linda

Jag är för kunglig asså! :D

2011-02-15 @ 22:02:18
URL: http://linda-ji.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0