Dag 1 - en presentation av mig

en presentation av mig, det här lär bli svårt , för ja hatar att skriva om mej själv ..


Jag heter Hannes, typ. älskar att fota och att träna gymnastik!

jag själv ser mig som en rätt rolig, men jobbig typ ibland som också egentligen hatar att skämma ut sig men gör det ändå precis hela tiden, heh, men ja förstår folk, speciellt malin som kan hata mig ibland, och det beror väl på alla damp/cp/leka karetkid/blablabla-rycken ja får ibland, bara pinsamt, ja vet.

folk brukar också garva åt mej, speciellt riktat mot malin, igen, som tycker att ja är helt dum i huvudet ibland .. 
jag älskar verkligen att prata också, munnen kan gå i ett och ja har något riktigt kul att berätta, tycker mer synd om dom som hela tiden måste lyssna, hehe ;) 

började förresten på gymnastik för ett halvår sen, det är sjukt hur snabbt tiden går! 
det är i alla fall det roligaste jag vet, förutom att vara med mina kompisar, fast, ja är ju med mina kompisar på gymnastiken, så de blir superkul!  
haha !
innan jag gick på gymnastik så gick ja på fotboll, vilket jag egentilgen tyckte var jättetråkigt!
fattar inte hur jag kunde slänga bort flera år på den sporten ..
på tal om sport, så är jag nog en riktig sportnörd, även om jag kan uppfattas som riktigt lat ibland, men jag älskar verkligen att träna, det är så kul och det känns bra att röra på sig några gånger i veckan! 


så jag kan väl sammanfatta mej som en pratig, glad, aktiv, sportnördig och lite störd person. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0