Dag 2 - en resa

en resa .. hm, det kommer bli svårt att bara dela med mig av en resa, för jag har varit på rätt många platser i världen, men jag lägger upp lite bilder från några ställen :) 

att resa betyder mycket för mig, ja menar, vem tycker inte om att faktiskt vara på en flygplats någon gång ? 
och vem tycker inte om att vara brun ?! 

jag tänkte skriva ner alla platser jag har varit på. inte i ordning förstås, för det kommer jag inte ihåg ;) 

-Menorca
-Egypten
-Grand canaria
-Thailand x2 , snart 3 
-Teneriffa
-Azorerna
-Kina
-Dominikanska republiken
-Djerba, tunisien
-Sydafrika
-Cap verde, afrika

det var nog dom, i alla fall som jag kommer på just nu . 


Djerba


Dominikanska republiken


Egypten



Kommentarer
Postat av: Anonym

shit, var det bra på dominikanska republiken ? :)

dit vill jag !

2011-01-27 @ 21:02:03
Postat av: hannes

det var grymt!

kanske inte så varmt i havet bara :)

2011-01-27 @ 21:15:45
URL: http://ppiixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0