Dag 3 - mina rädslor

Mina rädslor ? 
hahah, här kommer en lista, och den är nog rätt så lång, eller, ah. 

-allt som krälar, kryper, ålar, simmar, eller nått sånt där, alltså djur. typ spindlar, ormar, ödlor, grodor, maskar, ni fattar .. jag har faktiskt aldrig någonsin tagit i en mask, fett äkligt. 
-stora biffar på stan som man kan bli nerslagen av, heh.
-konstiga människor. 
-skräckfilmer! 
-älskar egentilgen att prova nya saker, men jag hatar att visa att man failar. det är ja rädd för 
-hatar att bli skrämd, men ja älskar garvet efteråt -.-
-hatar såna där läskiga videor på youtube när det är nån fridfull musik, sen så bara: BOFF ! sen kommer det upp nån jätteläskig tjej som skriker .. ja bokstavligen ramla av stolen för att jag blev så rädd när linda visade mig en sån...
-jag är rädd för att skada mig
-ja blir fett rädd om någon random börjar mucka på sms utan att man vet vem det är
-jag hatar att åka över broar när det åker stora lastbilar under eftersom jag tror att bron kommer gå sönder då, haha! 


det var väl typ det jag kom på nu, kommer säkert på mer senare, får se om ja skriver dit det då.

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0