Dag 4 - det här drömmer jag om

Jag drömmer om att bo i New York, det är nog det coolaste stället i världen, inte kanske det varmaste, men sjukt coolt!
skulle nog sakna sandstränderna och sånt där ni vet, men fatta hur mycket upplevelser man skulle få uppleva ! 
typ Central park, Times square, empire state building ! 
jag ska i alla fall bo där när ja blir stor och är miljonär ! 

jag drömmer också om att jobba som sjukgymnast, vet inte varför men jag kom bara på det för några veckor sen när jag såg på biggest loser. Men det verkar vara sjukt kul att hålla på och hjälpa människor att komma igång igen efter en skada :)
min plan att bli miljonär är att tjäna feta cash på aktier !
haha, lyckat

vet inte så mycket mer , men ibland drömmer jag också om att bli en bra fotograf i framtiden, kanske tjäna lite pengar på det också, vem vet ?
bara för det så lägger jag upp några bilder som ja tog igår när jag var ute med linda, så enjoy !







Ha en kanonfredag!



Kommentarer
Postat av: Cajsa

du borde bli fotograf, du är grym!! :)

2011-01-21 @ 22:28:22
URL: http://cajsaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0