Dag 8 - min bästa vän

man kan inte säga att jag bara har EN bästa vän..

tänkte på det här igår, men jag har lixom två kategorier för mina bästa vänner, en för dom som ja träffar typ varje dag, och en för dom som ja knappt träffar alls 

dom som jag träffar typ hela tiden är nog Linda, Linus, Ida, (Amanda, träffade jag alltid förut, men knappt längre..) Eve, Viktoria, Jenny, Malin & Fia. 

och dom som jag knappt träffar är typ Vicky, Linnea och Fanny, men jag vet ändå att ja har dom där. 


Tror inte jag skulle klara mig utan vänner, fatta hemskt, ja berättar det mesta för mina bästavänner, jag som person hatar att hålla saker för mig själv, och jag säger vad ja tycker utan att bli påverkad av någon annan. 
jag kan verkligen skratta med mina bästavänner, vi har så grymt kul , oftast iaf. 
har såklart bråkat nån gång med typ alla mina bästa vänner, men vem gör inte det ibland ? 

allt jag vill säga om er är att ni är grymmast i världen, jag älskar er


sen har jag ju så klart många andra vänner, som ja inte känner så bra, men det känns bra att alltid veta att man känner någon vart man än är, heh, i alla falla på min skola, man blir lixom aldrig ensam då. 

sen har jag träffat massa nya sen jag började på gymnastik, och jag garvar nog varje träning med er, ni är grymt sköna människor ! 


lite bilder kommer nu på några


Vicky , du är grym, du vet vad du betyder för mej ! 


Jag, Linda, Ida & Linus , ni är bäst ! 


Amanda, så sjukt bra ! 


orkar inte ta hem mer bilder från facebook efter som ja inte har några på min dator :) 

nu måste ja dra till skolan, ha det bra! 



Kommentarer
Postat av: vicky

u rock!<3

2011-01-25 @ 16:39:50
Postat av: Idapida :D

bästavän<3

2011-01-25 @ 19:51:55
URL: http://iiil.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0