Dag 9 - den här veckan

jaha .. den här veckan, har väl typ sett ut som vilken annan vecka som helst, eller ja, nu är det ju bara onsdag, men vi räknar från förra onsdagen så blir det rätt 

min vecka ser ut så att ja går i skolan,  jag tränar 3 gånger i veckan, jag är ledig 3 dagar då ja kan göra typ vad jag vill, typ träffa kompisar. och så ser det ut ungefär varje vecka, vilket ja tycker passar mig utmärkt ! 

veckans höjdpunkt var nog i förrgår när jag, fia, malin och linda åkte och fikade, det var mysigt ! 
ser också fram emot en grej som händer idag. Jag och några andra ska göra en parodi på Bonde söker fru. Det kommer nog bli helnajs, förutom att ja måste ha kjol på mej -.-
men man får väl ställa upp ? ja menar, ja är programledaren Linda, så ja ska vara så ful som möjligt :D 


det var väl sådär min vecka typ ser ut, men nu ska ja snart dra till skolan, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0