HEJ IGEEEEEEN!

Hallå igen ! 

Är tillbaka på bloggen nu efter cirka 7 månader, haha. 
Nej, men seriöst nu. Jag tänkte föröska blogga lite igen, lägga upp en del bilder och sånt. Neice

Förövrigt började jag skolan i måndags, 5 september (!) Nu tänker ni "är han dum i huvudet? varför ska vi veta datumet för?" Men fattar ni vilket långt sommarlov jag har haft!?! 87 dagar!!
Nästan värt en applåd asså... 
Sommarlovet har varit ganska tråkigt dock.. det var inte som 2010 direkt, typ världens bästa sommarlov, men ja, man får vara glad för det man får!

På tal om att jag började skolan så måste jag bara berätta att jag har kommit i världens bästa klass!
Och världens bästa linje, SAM TEMA ! 
Kan berätta lite mer detaljer någon annan dag, för det orkar jag inte nu.. hehe

Men hoppas att ni har det bra, så återkommer jag! 



Ni får med en sommarbild också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0