Mys, eller?

Regn, regn, regn... 
Ja, idag regnar det. Typisk pluggdag om man frågar mig, så det har jag gjort idag. pluggat.

Skulle träffa ida och linda idag, men vet inte hur det blir med det... 
är sugen på äppelpaj också, haha, på tal om det? 
kanske fixar en senare,

julia är söt, bara för att hon ville att jag skulle skriva det, men jag tycker egentilgen också det.


Skulle inte tacka nej till att vara såhär brun igen! Ser i och för sig röd ut, men skit samma, det blev brunt efter ett tag haha!

Kommentarer
Postat av: Din aids <33333

HAHAH, OCH HUR SKA JAG TOLKA ATT DU KOMMER OCH TÄNKA PÅ ÄPPELPAJ NÄR DU TÄNKER PÅ MIG?

2011-09-20 @ 19:41:55
URL: http://iiil.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0